Сальник коленвала на FORD PUMA
Всі Сальник коленвала для FORD PUMA
Висота [мм]: 6
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Внутрішній діаметр: 38
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 6
Висота 1 [мм]: 6
Внутрішній діаметр 1 (мм): 38
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Внутрішній діаметр: 46
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 58
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: AS
Ширина (мм): 7
Внутрішній діаметр: 33
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: ASW
Ширина (мм): 5
Внутрішній діаметр: 38
Зовнішній діаметр [мм]: 52
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 6
Внутрішній діаметр: 33
Зовнішній діаметр [мм]: 47
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Тип кручення: праве кручення
Тип сальника валу: A SL
Ширина (мм): 5
Висота 1 [мм]: 5
Внутрішній діаметр 1 (мм): 33
Захист від пилу: з пилозахисним краєм
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 47
Матеріал: FPM (Fluor-Kautschuk)
Сторона встановлення: передня сторона
Тип кручення: праве кручення
Висота [мм]: 19.400
Внутрішній діаметр: 80
Зовнішній діаметр [мм]: 182
Матеріал: PTFE (Polytetrafluorethylen)
Напрямок обертання: проти годинникової стрілки
Специфікація: Oil Seal in housing
Сторона встановлення: з боку коробки передач
Тип сальника валу: 841N LS SP
Висота 1 [мм]: 15
Внутрішній діаметр 1 (мм): 80
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з монтажною оболонкою
Додатковий артикул / додаткова інформація 2: З фланцем
Зовнішній діаметр 1 [мм]: 142
Зовнішній діаметр 2 [мм]: 168
Матеріал: PTFE (політетрафлуороетилен)/ACM (поліакрил-каучук)
Сторона встановлення: з боку коробки передач